Căutându-l pe Volvo

greenÎntr-o lume aparte în care standardele auto se învârt în jurul producătorilor germani, Volvo s-a trezit într-o dimineaţă şi şi-a spus: „Nu sunt suficient de sportiv, îmi trebuie ceva căre să mă facă să par supărat!”

În căutarea unei imagini care să-l îndepărteze de ideea maşinii sigure, dar plictisitoare, Volvo face eforturi pentru a se reaşeza pe piaţă şi a-şi creşte vânzările afectate de criză. Şi toate astea în condiţiile în care este de aşteptat ca acţiunile sale deţinute până acum de Ford să fie vândute către către o firmă din China.

Astfel, după şi şi-a integrat cu succes modelul cel mai mic – C30 – într-un film cu adolescenţi şi vampiri (Twilight), acum caută sportivitatea cu ultimul său SUV. O caută dar nu ştiu dacă o va găsi…

Săptămâna aceasta, producătorul suedez anunţă că a creat un chit special pentru a creşte sportivitatea modelului XC 60. Chitul R-Design cuprinde un şasiu sport, culori speciale, jante de dimensiuni generoase, scaune sport, pedale din aluminiu ş.a.red

Săptămâna trecută însă, Volvo a mai inventat un sistem de siguranţă. Doar că, de data aceasta, nu e vorba de ceva „clasic” de tipul: simte -pericolul – trezeşte şoferul – frânează maşina – salvează familia. Nu, de data aceasta Volvo va echipa maşina cu un sistem activ pentru stabilizarea rulotelor (TSA). Da, adică stabilizarea caselor pe roţi cu care unii pleacă în vacanţă şi care, la coborîrea pantelor, au tendinţa să scape de sub control. Sistemul va echipa acelaşi model XC60.

Doar mie mi se pare că cele două imagini se bat cap în cap? Sau chiar există o piaţă amatorilor de maşini „rele” care îşi petrec vacanţa cu familia într-o rulotă?

Comentarii

comentarii

Scroll to top