Metalentile şi metamorfoze

Sub deja clasica formulă: A face is like a work of art. It deserves a great frame, Greg Gorman, fotograful preferat al cetăţii Hollywood, a lăsat o incontestabilă amprentă în portretistica fotografică. Colaborarea sa din anii ‘80 cu prestigioasa casă l.a. Eyeworks a condus la o clasicizare a acestei arte dificil de valorificat, iar recentul volum – FRAMED – surprinde întru totul acest moment excepţional.

Ochelarii l.a. Eyeworks sunt recunoscuţi pentru „redefinirea proporţionalităţii feţei” şi schimbarea modului în care oamenii „gândesc” sau se raportează la o pereche de ochelari. Învăluite-ntr-un alb-negru legendar, campaniile publicitare ale l.a. Eyeworks, conduse de Greg Gorman, au urmărit să surprindă frumuseţea, atracţia, celebritatea şi sexul din prisma unor perechi de ochelari, care devin nici mai mult, nici mai puţin decât parte integrantă din construcţia feţei.

Albumul FRAMED: Greg Gorman for l.a. Eyeworks este, pe lângă un surprinzător inventar de celebrităţi (peste 170 de subiecţi), o fascinantă istorie a ochelarilor (iată, există şi aşa ceva!), a modei şi spiritului celor 3 decade scurse de la prima clipire a ochiului prin lentilele revoluţionare.

După ce răsfoieşti superbele portrete din acest catalog îndelung aşteptat, te convingi că pentru fiecare persoană (unică) există o pereche de ochelari (unică).

Cu permisiunea l.a. Eyeworks, The Chronicle este încântat să vă prezinte câteva portrete seducătoare, cuprinse în FRAMED.

Volumul poate fi cumpărat la preţul de 50$, urmând această adresă.

Istoricul fotografiilor:

1. Iggy Pop.

2. Pedro Almodóvar.

3. Drew Barrymore.

———————

Photo: © Greg Gorman

(bonus, un scurt interviu cu fotograful Greg Gorman)

Comentarii

comentarii

Scroll to top