Profit cu 27% mai mic pentru The New York Times Co.

nyt-hq

Anul trecut – trimestrul I – compania pierdea aproximativ 300.000 $, comparativ cu peste 70 de milioane $ anul acesta, în primele trei luni. Janet L.Robinson, președintă și CEO, spune că advertiserii au retras masiv publicitatea pe toată zona de print, chiar și la rubrica de mică publicitate. Au câștigat mai mult din vânzarea la chioşc, însă datorită unei creșteri de preț per exemplar, nu unei vânzări mai bune. Veniturile diviziei online a NYT (care cuprindeprintre altele, NYTimes.com, About.com și Boston.com) au scăzut cu 5,6 procente, iar veniturile din publicitate online cu 6,1%. În martie 2009, NYTimes.com ocupa locul al 13-lea la cea mai bună prezență web, cu peste 50 de milioane de vizitatori unici. Detalii despre rezultatele The New York Times Company pe trimestrul I aici.

(Thanks Mediabistro for the image)

Comentarii

comentarii

Scroll to top