Ce e de făcut?

Cum va afecta prelungita criză actuală artele şi entertainment-ul? Ce resurse şi ce strategii trebuie puse la bătaie, pentru ca publicul să continue să plătească un bilet de intrare? – întrebări fierbinţi pe care ni le aruncă Fundaţia Calea Victoriei. Cine doreşte să le prindă?

Poate e timpul revenirii caravanelor cinematografice. Sau poate în sălile de cinema să fie prezente hostesse care să servească spectatorii cu un suc, o îngheţată, o ciocolată. 2 bilete într-unul singur? 3? Teatrele să emită, la rându-le, carduri de fidelitate, să trimită newslettere clienţilor statornici şi chiar invitaţii la repetiţii. Prietenii statornici să aibă dreptul, în cazul premierelor sau al spectacolelor care se joacă cu casa închisă, de a cumpăra bilete înaintea spectatorilor ocazionali. Cei care aflaţi la coadă şi care nu mai găsesc bilete la un spectacol să aibă dreptul să se înscrie pe o listă de aşteptare? (cel mai simplu şi logic gest, dar care nu ştiu să se aplice undeva).

Idei sunt, bunăvoinţă să fie.

Fundaţia Calea Victoriei vă invită să descoperiţi strategiile Hollywod-ului din anii ‘30, vineri 23 iulie, ora 19, la Atelierul Marea depresie şi cinema-ul. Lector: criticul de film Anda Gădinariu.

Comentarii

comentarii

Scroll to top