Standarde

Creată de Tyler Brûlé, Monocle este cotată astăzi ca fiind una dintre cele mai de succes reviste din ultimul deceniu, remarcată mai ales pentru simţul estetic şi tenacitatea jurnalistică ale echipei editoriale. Revista continuă să inspire la nivel global o masă de cititori eterogenă, interesată de subiecte disparate, care pornesc (nu ştim de unde), să presupunem de la design, şi se opresc (nu ştim unde), să presupunem la diplomaţie. Pentru prima dată de când s-a fondat, Monocle pregăteşte o carte cu un subiect deja etalon: cum să trăieşti bine. Efortul Monocle se numeşte The Monocle Guide to Better Living, o culegere originală, informativă şi desfătătoare de articole, cronici şi recomandări.

 mocliv_web_mockcover500

Structurată pe capitole ca: oraşe, cultură, mâncare, turism etc., cartea oferă răspunsuri la întrebări arzătoare, metafizice: Cum să clădeşti o şcoală bună? Cum să conduci un oraş? Cine face cea mai bună cafea? The Monocle Guide to Better Living poate fi luat ca un ghid, în sens larg, dar un ghid care te convinge că e OK să fii deştept. Efortul Monocle nu este o carte despre the next big thing, ci o carte despre găsirea unor valori (cum ar fi o mobilă care să te ţină o viaţă). E o carte de răsfoit, de uzat, de iubit, făcută să rămână relevantă în timp. Pe lângă revistă, numele Monocle mai înseamnă un radio 24/24, shop-uri specializate şi cafenele deschise în Tokio şi Londra.

The Monocle Guide to Better Living va fi lansată în septembrie 2013, la un preţ de 45 de euro.

Comentarii

comentarii

Scroll to top