Cronica neagră a societăţii

Fiindcă în zona albastră a timpului avem cu toţii pornirile unui cititor de tabloide (poze, poze, poze, poze, .gif-uri, poze), pagina de Facebook The Chronicle este axată aproape exclusiv pe vizual, în genul unui status: „Ai vrut să ştii ce e infinitul”, cuplat cu un screencap-citire – My love and hate for you is infinite. Într-o noapte albă, după un dialog pe Yahoo Messenger între editorul şi graficianul The Chronicle, s-a născut, printr-un perpetuu exerciţiu de brainstorming, un produs The Chronicle, special pentru Facebook, să-i spunem, care s-a dovedit şi este în continuare viral. Dacă noaptea a fost albă, s-a hotărât ca seria să se numească Negru. Simplu şi la obiect, constă în diferite mesaje cu tente critice (unele chiar fără tentă, altele cu alură erotică, aspră) la adresa societăţii în care trăim şi de care ne lovim (în care dăm cu piciorul). Primul text instalat pe deja binecunoscutul carton negru a fost: O doamnă nu îşi cumpără singură shaorma. Pentru că au trecut aproximativ doi ani de când seria înnegreşte minţile internaute, ne-am gândit să facem un Best of, o ediţie specială, remasterizată de album.

A fost odată negru. Şi va mai fi. Negrul este noul spam.

negru39negru38negru36

negru37

negru35

negru34

negru33

negru32

negru31negru30

negru29

negru28

negru27

negru26

negru25

negru24

negru23

negru22

negru21negru20

negru19

negru18

negru17

negru16

negru15

negru13

negru12

negru11

negru40negru10

negru9

negru8

negru7

negru6negru5

negru3

negru2

negru4

negru1xxx

Comentarii

comentarii

Scroll to top